..kash
نــَـزاردُنــــیارودیـوونــه کُنَمـــــــــــــــ☆★✧
_خودمون فرصت دادیمـ ، وگرنه آدماکه ماروبلـدنبودن _
..kash

کاش..

کاش بچه بودم که اگه دلمو میشکوندن بایه بوسه همه چی یادم میرفت ..

قهرواس بچه هاس آدم بزرگا دل میکنن ..

_غریبه

مرددگریه



نظرات شما عزیزان:

سحرناز
ساعت23:02---1 دی 1395

سلام عزیز
وبت عالیه
"صدبار گفتمش میان حرف من نخند...
یکبار خندید
بیا،
عاشقش شدم
فرامرز عرب عامری"
با اجازت یکی از متناتو برداشتم مشکلی نیس؟


پاسخ:noch


مهدیه
ساعت23:07---25 شهريور 1395
نــــــه سنگــــــــ دِلــَم.
نــــــه بـــــــے رَحمَمــ.
نــــــــه کینــــــه ایــَم.
فقطـ یـــه ســـــری چیـــزا هستـــــ کـــــه.
بخشیـــدنـــے نیستــــــــ.
هَمیـــــــــن.


Nika
ساعت17:21---23 شهريور 1395
liiiiiiiiiiiiiiiike

گیلاس آبی
ساعت20:00---19 شهريور 1395

درست میگین
انوقت ما آدما بزرگا ادعامونم میشه تا یه جی بشه
میگیم مگه ما بچه ایم که قهر کنیم
اما آدم بزرگااااااا

پاسخ:(:



گیلاس آبی
ساعت19:58---19 شهريور 1395

سلام
دوستان درست گفتن انتخاب موسیقیتون زیباس

من معمولا خارجی گوش نمیدم اما این یکی قشنگ بود.

پاسخ:سلام,ممنونم ازنظرتون دوستان لطف دارن ..



بیتا
ساعت12:34---18 شهريور 1395

کد موزیکتو به من بفرست از طریق نظراتم خیلی قشنگه

پاسخ:اوکی بیتاا(:



بیتا
ساعت12:30---18 شهريور 1395
سلام عزیزم موزیک وبلاگت عالیه

saha
ساعت1:28---18 شهريور 1395
کاش میدانستی
ک این هایی ک را مینویسم
چقدر
دلم را تنگ میکند و چشمانم را پر...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ιοsτ |

ابزار وبمستر